Prachtig staaltje moederliefde

https://www.moviemeter.nl/film/254577

Waar je als (radeloze) moeder al niet toe in staat bent als het om het beschermen van je kind gaat!!

Wanneer het zoontje van Sophie onverklaarbare ziektebeelden krijgt, duikt ze onder in de wereld van genetisch gemanipuleerd voedsel.

Daarbij wordt ze bijgestaan door haar moeder die Sophie door dik en dun steunt.

Het klinkt als een Sience Fiction film die zich afspeelt in een verzonnen toekomstige wereld maar het is helaas al werkelijkheid.

Alstublieft, bekijk deze film als de gezondheid (het leven) van je kinderen en hun kinderen en ook weer hun kinderen je lief is!

Te bekijken op Netflix.

 

 

 

2 thoughts on “Prachtig staaltje moederliefde

  1. Thanx voor ‘t delen. Ik zit zelf al een paar jaar met eten in mijn maag. Haha… klinkt raar maar het wordt steeds lastiger gemaakt gewoon lijkt wel goede voeding te kopen / eten. Ik probeer mijn kinderen zo gezond mogelijk te laten eten en drinken. En probeer gewoon ook de middenmoot erin te houden zo van overal waar té voor staat is niet goed. Maar als je goed kijkt dan krijg je misschien wel de neigingen als de mevrouw van de trailer…dan draai je door… ze manipuleren heel veel tegenwoordig.
    Ik ga de film zeker kijken ik vind dat wel interessant.
    Ik vond je blog vandaag voor ‘t omdat ik via internet zocht op Michaëlstijd kwam ik bij jou artikel daarover terecht. En ik ga dan altijd even lekker neuzen…
    Fijn blog heb je! Veel succes en zeker tot (ziens) schrijfs, liefs, Mijntje.

    • Welkom op mijn blog Mijntje.
      Fijn dat je mijn blog zo leuk vind en ik kan je die film echt aanraden.
      Na het kijken van die film zal je waarschijnlijk nog meer in je maag zitten met ‘voeding’ maar je bent tenslotte niet voor niets hier op mijn blog terecht gekomen 🙂
      Liefs terug en tot schrijfs

Leave a Reply

