Als mijn kind verdwaald is in de duisternis hoelang moet ik hem dan zoeken?

Dan zoek ik hem totdat ik hem gevonden heb.

Ik zoek hem geen week, geen maand, geen jaar, geen zes jaren.

Nee, ik blijf zoeken tot ik hem gevonden heb, ik kap nooit met zoeken.

Ik wil dat mijn kind weet dat als hij ooit verdwaald is in de duisternis, ik hem zal blijven zoeken tot ik hem gevonden heb of tot ik doodga!

Ik hoop dat mijn zoons daarvan doordrongen zijn, daarvoor zet ik alles op alles.

Dat wil niet zeggen dat ze mijn auto mogen stelen, of mijn huis kort en klein mogen slaan maar ik zal blijven zoeken tot ik ze vind.

Omdat ik denk dat een kind in wezen goed is.

God heeft dat kind gemaakt en God maakt geen troep!

Hij is boven alles een goed mens.

dr.phil3

Dr.Phil.

 

 

 

2 thoughts on “Als mijn kind verdwaald is in de duisternis hoelang moet ik hem dan zoeken?

  1. Wat een mooie tekst! En ik ben het helemaal met hem eens!!! Ook ik zal altijd blijven zoeken, totdat ik hem weer vind. Hoe lang het ook duurt! Al kost het af en toe héél veel energie! Maar het geeft ook weer héél veel energie als je een klein stukje teruggevonden hebt!!!

    • Het klopt als je zegt dat het ‘zoeken’ heel veel energie kost, dat is/was ook mijn ervaring.
      Vaak was ik zo moe gestreden…….
      Maar aan het eind van de regenboog wacht dan toch die spreekwoordelijke pot met goud al is de weg er naartoe best moeilijk😉

      Gelukkig bespeur ik bij jou nog steeds de kracht en moed om die lange reis (vanuit je hart) te maken en bedenk dit: je maakt hem niet alleen.
      Tja,het pad van een moeder gaat niet altijd over rozen en het pad van een moeder van een ‘moeilijk opvoedbaar’ kind al helemaal niet.
      Go on girl, keep the good work going🙂

Leave a Reply

