Ik hoop dat je er van geniet, met lieve groetjes, Sint en Piet

Ik wens iedereen een hele fijne en gezellige Sinterklaas.

Kijk eens wat ik op Facebook vond? Gemaakt door Monique Hoksbergen.

Wat een super leuke, lekkere en gezonde traktatie. Hier kan ik nou zwaar van onder de indruk raken, vandaar dat ik dit plaatje (als inspiratie) met jullie wil delen.

Mocht je van plan zijn deze creatie na te gaan maken? Gebruik dan wel alleen maar biologische mandarijnen!!!

Waarom? Daarom!

Nogmaals een hele plezierige dag gewenst.

Leave a Reply

