Voorbeeld Van Een Dagmenu volgens de richtlijnen van Weston Price.

DSCN1442

Ontbijt: (Sint) Smoothie

DSCN1449 DSCN1446

Lunch: Een salade van postelein, veldsla en plakjes camembert daarbij een omelet van biologische ( grasgevoerde) kippen-eieren en spek, gebakken in roomboter.

DSCN1463 DSCN1472

Avondeten: Ossenstaartsoep van zelfgemaakte bouillon.

Gehaktballetjes (van wildernisvlees)  in Garam Masalasaus met gestoomde broccoli, komkommersalade en basmatirijst.

Je kunt me gek noemen maar ik vind (gezond) eten volgens de richtlijnen van Weston Price en daarbij (redelijk) slank blijven geen straf😉.

Onderstaande ‘voeding ‘ kan ik daarom  (of daardoor) missen als kiespijn ( ik heb er gewoon geen behoefte aan)🙂

snackbar_26E70A0B8F2777D1C1257A95003246DE e-nummers-en-andere-ingredienten-die-je niet-in-je-voeding-wilt-hebben

4 thoughts on “Voorbeeld Van Een Dagmenu volgens de richtlijnen van Weston Price.

  1. Oh lekker! Behalve de koffie heb ik ook weinig behoefte aan die rommel.
    Gisteren wel een broodje op, dat merk ik dan ook meteen.
    Ben weer even genezen😉 Ga straks ook een lekkere salade maken met de postelein die ik nog heb liggen.
    Lekkah! Fijne dag!!

    • Ik merk het ook meteen als ik brood op heb.
      Ik krijg er een zwaar en opgeblazen gevoel van.
      Het voelt niet fijn nee😦
      Lekker hè salade van postelein, ik hoop dat het heeft gesmaakt?
      Jij ook een fijne dag.

  2. Ziet er goed uit,maar ik mag toch hopen dat er lever in die smoothie zit!!
    Zelf drink ik wel koffie ,tot 3 kopjes per dag uiteraard met volle room.
    Maar mijn bijnieren werken dusdanig dat ik er geen hinder van ondervindt.
    Het grootste probleem naast stimulatie van de bijnieren is toch wel de aanwezigheid van schimmels/toxinen op de bonen.
    Biologische bonen van de hoger gelegen plantages zijn beter om deze rede.Maar ik geef toe nog lang niet optimaal.
    ad

Leave a Reply

