Hier koop ik al mijn leesvoer

Sommige mensen hebben een ‘stamkroeg ‘ maar ik heb een gezonder alternatief namelijk mijn favoriete boekenwinkel Boekhandel De Zon.

Daar laaf ik mij, onder het genot van een relaxerend muziekje, aan al het moois dat ik in deze inspirerende winkel tegen kom.

Bij Boekhandel De Zon kan ik niet alleen terecht voor een ruim aanbod aan boeken op het gebied van voeding, spiritualiteit, zingeving en bewustwording maar vaak ook voor een goed gesprek. In de winkel staat een tafeltje waar ik gerust mag aanschuiven om de boeken even op mijn gemak te kunnen inkijken, soms zelfs onder het genot van een vers kopje koffie of kruidenthee (tenminste als het ‘ toeval ‘ wil dat de eigenaar op dat moment ook iets voor zichzelf gaat inschenken). 

In Boekhandel De Zon wordt niemand overgeslagen.

Ik kan er altijd terecht met vragen over bepaalde boeken maar ook met vragen over verschillende onderwerpen die gerelateerd zijn aan spiritualiteit, zingeving en bewustwording. De service is heel goed. 

Als deze mensen mij ergens mee verder kunnen helpen zullen ze het zeker niet laten. Daarmee bedoel ik dat het tijdens een gesprekje best kan gebeuren dat ik door een wijs woord of wijze zin van hun kant weer verder wordt geholpen, of dat ik naar iemand wordt doorverwezen die meer verstand heeft van het desbetreffende onderwerp waar ik op dat moment iets over wil weten.

Naast boeken verkopen ze ook:

  • (half) Edelstenen en kristallen

  • Wierook

  • Tarotkaarten

  • Yogamatten

  • Meditatiekussens

  • Wenskaarten

  • Zoutlampen

  • Olieverdampers en oliën

  • Boeddha’s

En nog véél meer.

Meestal kan ik bij Boekhandel De Zon alles krijgen wat ik zoek maar als ik een bepaald boek niet aantref  kan ik het zónder extra kosten of aankoopverplichting ter inzage bestellen (mits het in hun assortiment past).

Mocht ik niet in staat zijn om een boek zelf op te gaan halen, dan sturen ze het (kosteloos) naar mij op.

Persoonlijk maak ik daar nooit gebruik van want ik vind het veel te gezellig om in hun winkeltje rond te neuzen. Een leuke bijkomstigheid (voor mij) is namelijk dat de eigenaar net als ik een fervent astrologie beoefenaar is, dus wij hebben altijd wel ‘gespreksstof ‘.

Kortom interessante artikelen, goede service en een gezellige sfeer! Voor minder doe ik het niet🙂

Ik zal de link van hun website hier plaatsen voor het geval iemand eens een kijkje wilt gaan nemen.

 

2 thoughts on “Hier koop ik al mijn leesvoer

  1. Super-de-super bedankt, Marion!!

    Dit lijkt wel een echte commerciele reclame.

    Nu hoop ik maar dat wij al jouw verwachtingen kunnen waarmaken…

    Groetjes,

    Elies.

    Ook namens Rob.

    Date: Sat, 26 Oct 2013 06:07:02 +0000 To: eliesverstappen@live.nl

    • Graag gedaan hoor!
      De waarheid mag tenslotte gezegd worden.
      Het is toch gewoon ook een super leuke winkel?
      Ik draag graag iets bij als ik zie dat mensen met hard werken hun brood verdienen.
      Eerlijke kost, dat is mijn passie en niet alleen wat voeding betreft….
      Dus vandaar……😉

      Groetjes terug van Marion.

Leave a Reply

