I Am Back

Onder Moeders Vleugels is weer ‘in de lucht’.
Ik heb toch maar besloten om door te blijven gaan met bloggen.

Voor de mensen die het hebben gemist:

Gisteren werd mijn blog door WordPress.com geschorst. De reden was mij volstrekt onduidelijk.

Ik begreep nog net (want alles stond in het Engels geschreven), dat ik één of andere regel zou hebben overtreden.

Van dit soort dingen kan ik erg overstuur raken omdat ik me van geen kwaad bewust ben/was.

Daarom besloot ik (iets te impulsief misschien) om er dan maar helemaal mee te stoppen.

Gisteravond laat ontving ik opnieuw een bericht waarin stond dat WordPress een foutje had gemaakt waarvoor hun excuses.

Na een nacht wikken en wegen, toch maar besloten om door te gaan.
Ik weet het, ik ben net zo veranderlijk als het weer (altijd geweest ook trouwens).
Het past ook wel een beetje bij de tijd van het jaar vind ik, want kijk eens naar buiten?
Midden oktober en hoogzomer. 
Dus als het weer het al niet meer weet, hoe moet ik het dan nog weten? (wat ik wil)?
Het weer geeft nu eenmaal geen garantie (en ik ook niet).
Het kan vriezen, het kan dooien met mij!
Toch kan ik daar persoonlijk goed mee leven.
Mocht het voor jullie ook geen bezwaar zijn (dat ik niet altijd weet wat ik wil) dan zie ik jullie (hoop ik) weer regelmatig op mijn blog.
Iedereen maar dan ook echt IEDEREEN is welkom in Onder Moeders Vleugels.

P.S Bedankt lieve mensen voor al jullie hartelijke en oprechte reacties, telefoontjes, mailtjes en facebook-berichtjes, met de uitdrukkelijke wens dat ik maar niet zou gaan stoppen met schrijven.

Jullie gebeden zijn verhoord😉

Tot gauw.

Afbeelding gekopieerd van plazilla.com

4 thoughts on “I Am Back

  1. Hallo Marion,
    Ik heb niet alles meegekregen en ik ben blij dat je door gaat met je blog.
    Ik lees het regelmatig en herken erg veel van jou in mezelf, ik vind dat heerlijk om te lezen.
    Ik heb net mijn 1e fase afgerond van kindercoaching en herken je impulsiviteit…ik geniet ervan om het te lezen.
    Ik hoop je nog lang te kunnen volgen.

    Groet,
    Marian

    • Je kunt gerust zijn Marian, ik denk dat ik nog lang aan de bak zal blijven (als er tenminste niet weer iets fout gaat bij WordPress.com) want dan is het overmacht.
      Leuk dat we zoveel overeenkomsten hebben en succes met je cursus of opleiding tot kindercoach, helemaal te gek lijkt me dat, heb ik ook ooit overwogen om te gaan doen (weer een overeenkomst).

      Groetjes Marion.

  2. Joh ik dacht al ik mis een vrije constante factor in het rijtje van geupdate blogs.
    Herken dat van mezelf, opeens weer alles weggooien in een vlaag van watdanook. Nou, gelukkig staat ie er nog en blog-ze!😀

    • Heb jij ook weleens zoiets raars gehad met WordPress.com?
      Heb jij de Engelse versie of de Nederlandse?
      Ik zag nou dat er ook een Nederlandse versie bestaat, maar hoe ik dat nu weer kan veranderen?
      Daar zal ik maar liever niet aan gaan beginnen want dan lig ik er dadelijk misschien weer uit.
      Blog ze! Dat zal ik doen (en jij ook hè).

Leave a Reply

