Foto Dilemma

Het zal jullie waarschijnlijk al zijn opgevallen dat op sommige plaatsen op mijn blog ( al mijn ) foto’s zijn verdwenen.

Gelukkig staat de tekst er wel nog🙂

Ik weet niet wat er mis is maar dat ga ik in ieder geval nog uitzoeken.

Mijn dilemma is of ik al die foto’s nu terug moet gaan plaatsen of niet? Het lijkt me bijna een onmogelijke zaak gezien de tijd die daarin gaat zitten.

Volgens mij heb ik heel veel foto’s ook al van mijn computer verwijderd.

Ik vind het in ieder geval geen gezicht die lege vlakken en ik kan me voorstellen dat jullie daar ook zo over denken, dus alvast sorry voor het ‘ ongemak ‘.

Lovely Sorry Photo

2 thoughts on “Foto Dilemma

Leave a Reply

