Bijnieruitputting de luidruchtige, stille epidemie

Mike Donkers heeft een artikel geschreven over Bijnieruitputting dat ik jullie niet wil onthouden. Bijnieruitputting is namelijk de oorzaak van vele kwalen en ziektes en is funest voor de gezondheid. Het is een behoorlijk lang artikel maar iets dat zo belangrijk is kun je niet in drie zinnen uitleggen. In de periode dat ik deze PDF tegen kwam ( nu bijna twee jaar geleden) heb ik hem uitgeprint en eens op mijn gemakje doorgelezen, het was echt de moeite waard. Dankzij deze PDF heb ik antwoord gekregen op de vraag waar mijn gezondheidsklachten vandaan kwamen, mij zijn in ieder geval de ogen open gegaan. Alles is namelijk hormonaal. Je gezondheid maar ook je stemmingen en je complete persoonlijkheid worden bepaald door hormonen.

  • Ben je altijd moe, heb je weinig energie of ben je juist altijd overprikkelt en raak je snel gefrustreerd?

  • Heb je slaapproblemen en kom je daardoor ‘s morgens maar moeilijk je bed uit?

  • Heb je veel last van voedsel en of luchtweg-allergieën?

  • Lijkt alles in je leven een te zware opdracht voor jou?

  • Ben je vaak licht in het hoofd (duizelig)?

  • Heb je last van angsten en depressies?

  • Ben je constant ‘ verkouden ‘ en heb je vaak last van een ‘ grieperig gevoel ‘ ?

  • Kun je slecht tegen stress?

  • Heb je een onweerstaanbare trek in zoute voedingsmiddelen (chips)?

Lees dan de PDF over Bijnieruitputting van Mike Donkers.

Bron afbeelding: dagelijksestandaard.nl

Leave a Reply

