Een cadeautje van ‘ Hogerhand ‘

DSCN0897

Wanneer ik mij open stel voor dat wat is, vinden dit soort leuke dingetjes mij iedere keer weer. Ik ga er echt niet naar op zoek. We wandelden wat rond in Middelburg en liepen bij een boekhandel naar binnen (mijn favoriete bezigheid). Achteraf bleek het een boekhandel te zijn waar je hoofdzakelijk Christelijke boeken, Theologische boeken en bijbels kon kopen (dat heb ik weer). Ik wilde snel weer naar buiten lopen, maar iets zei mij dat ik toch ook nog even naar beneden moest gaan. Daar lag dit tegeltje, dat ik natuurlijk moest hebben. Het past helemaal in de lijn van Onder Moeders Vleugels, vind ik. Als ik ooit Oma word wil ik dit op het (logeer) kamertje van mijn kleinkinderen gaan hangen.

Ik zag een kuikentje

Dat bij zijn moeder zat

Onder haar vleugels

Waar het veilig zat

Zoals dat kuikentje

Klein en teer

Wil ik schuilen,

o Heer. 

Leave a Reply

