Inspirerende Teksten

Ik kan het nog even niet laten, ik moet heel erg wennen aan het feit dat ik nu vakantie heb. Na 4 maanden bijna onafgebroken te hebben geblogd valt het mij een beetje moeilijk om afscheid van jullie te nemen😦

Iedereen hier slaapt nog lekker dus heb ik nog eventjes tijd om een paar mooie inspirerende teksten neer te zetten.

Nog meer van deze teksten zijn te vinden op: www.facebook.com/InspirationalQuotesHub

Foto

Op dit punt zit ik nu.

Foto

Ben ik hard aan het werken.

Foto

So true. Kost meer inspanning maar geeft zoveel.

Foto

Deze probeer ik na te leven in relatie tot mijn zoon.

Foto

Mijn dochter? Een zegen! Mijn zoon? Mijn grootste les in dit leven en daarom ook een zegen!

Foto

Beide.

Foto

Yes!!!! Love is the answer.

Foto

Probeer ik naar te leven. Ik hoop dat de familie er ook zo over denkt?

Foto

Ik zie absoluut zonlicht en kansen in de obstakels die op mijn pad komen. Hoofdzakelijk wat betreft mijn  zoon😉

Foto

Dat heet onvoorwaardelijk van iemand houden. Mijn man is hier een kei in, de schat.

Foto

Ik heb de zorgen om mijn kind positief kunnen ombuigen en ben zelf in actie gekomen🙂 Het heeft mijn hele leven veranderd en het  heeft ertoe geleid dat ik het gevoel heb dat ik lééf!

Foto

Inderdaad, niet over liefde praten. Liefde moet je DOEN.

Leave a Reply

