Medicijnen Naar Mijn Hart

2 thoughts on “Medicijnen Naar Mijn Hart

    • Hoi Xavier,

      Ook “toevallig”.Laat ik nu net een grote fan van Meryl Streep zijn😉
      Alhoewel ik deze film nog niet heb gezien. Maar je raad het al…..dat zal niet lang meer gaan duren.
      Ik zal je dan vertellen of ik die link naar mijn gezin ook herken. Ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig geworden.
      Bedankt voor de link naar de nieuwsbrief van MenS. Ik zal hem met veel aandacht gaan lezen.

      Volgens mij ben ik geen dooie vis want ik zwem nooit met de stroom mee (vroeger wel😦
      Maar wat die boom betreft??? Moet ik qua geduld nog veel leren😉
      Fijne dag nog en geniet van het (zeldzame) mooie weer.

Leave a Reply

