Bevestiging Vanuit Onverwachte Hoek

DSCN0569

Zeg maar eens dat jongeren tegenwoordig niet openstaan voor moederlijke (gezondheids) adviezen.

Afgelopen Zondag kreeg ik dit boek cadeau van een vriend van mijn zoon. Hij vertelde ook dat hij mijn blog leest. Hij woont op kamers en haalt blijkbaar inspiratie uit mijn gezondheidsadviezen.

Dit gebaar ontroerde mij heel erg  en het stimuleert mij om ermee door te gaan😉

Langs deze weg wil ik hem nog eens hartelijk bedanken voor dit lieve gebaar.

Lieve ……ik denk dat je liever incognito blijft????

Nogmaals hartelijk bedankt voor dit mooie geschenk.

Mitchell heeft me verteld dat het een boek van jouw overleden oma is.

Dat vind ik zo bijzonder. Ik zal het boek koesteren en met mijn leven bewaken😉

Ik zal het nooit maar dan ook nooit wegdoen.

Ik ben er heel erg blij mee.

Het is een echt klassiek verhaal en er is ooit ook een film van gemaakt.

Weliswaar een film uit de oude doos maar dit soort verhalen blijft altijd mooi (vind ik dan).

Ik voel me echt vereerd met dit mooie geschenk recht vanuit jouw hart.

Jongen, je weet het, je bent en blijft altijd welkom in Onder Moeders Vleugels . Kom zoveel en zo vaak als je wilt.

Je bent niet alleen een hartstikke goede vriend voor Mitchell, maar ook voor mij, en je hebt het hart op de goede plaats.

Hartegroetjes van Marion. En heel veel succes met je tentamens en daarna lekker chilleeeeeen…..🙂

3 thoughts on “Bevestiging Vanuit Onverwachte Hoek

    • Ja, lief hè van zo’n knul van 19 jaar.
      Mijn dag kon niet meer stuk.
      Blijkbaar is Onder Moeders Vleugels niet alleen een veilig nest gebleken voor mijn eigen kinderen, maar ook voor hun vrienden. I hope So😉

Leave a Reply

