Mijn Moederdag Cadeau

Engeltje

Ter ere van Moederdag kreeg ik vandaag dit cadeau van mijn kinderen. Het beeldje dient als symbool voor mijn weblog Onder Moeders Vleugels.

Hiermee willen ze aangeven dat ze heel erg trots en blij voor me zijn dat ik zoveel voldoening put uit het schrijven op mijn blog.

Ik denk dat hiermee tevens alle vragen zijn beantwoord van mensen, die zich afvragen, hoe mijn kinderen het vinden dat ik over ons leven als gezin schrijf😉

Er zat een lief kaartje bij waarin de tekst stond: Ik ben blij dat jij mijn moeder bent.

Blijkbaar doe ik het zo gek nog niet.

Fijn dat mijn kinderen net zo trots op mij zijn als ik op hen.

Leave a Reply

